Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2013 18:59 - Фейсбук - еротична платформа или нещо като "денс уит ми"
Автор: edmond Категория: Музика   
Прочетен: 12534 Коментари: 29 Гласове:
20

Последна промяна: 16.07.2013 09:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Не съм фен на фейсбук и рядко поглеждам там. Отгоре и отстрани в едни колонки непрекъснато ми се бутат разни физиономии, които се предлагат да ми станат приятели. Не зная какво ми стана, но като започнах да ги цъкам, приех всички, които ми се изпречиха на пътя.
Днес като отварям, какво да видя - обзавел съм се със поне 50 нови приятелки, от които 5-6 румънки и всякакви други националности. Стената ми е заприличала на еротичен сайт. Хайде жените да не гледат, но на мъжете ще покажа няколко снимки, които са публични, на разположение на целия свят.


Някои от новите ми "приятелки", които аз естествено не познавам

image image image image image image image image image image image image
 image image image image image image image
Кой като мен?! Ами ако ви покажа и тия, които чакат одобрение, м?


А тия чакат да ги приема. Да го направя ли?

image image image image

image image image image

image image image image

и т.н.т




Абе, хора, може ли някой да ми даде смислено обяснение какво е това фейсбук и за какво служи. Чакам.


А тая е от преди секунди. Какво става тука, бе?

image

А ето и малко мъдрости от тазсутрешната ми стена.
 

image

image Смех! Това е решението! Ядовете правят болести :-)" width="300" height="300" src="https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s851x315/946247_525297370871466_1156644058_n.jpg" />

 

Биляна Любенова

image

image

image

image

image

image
 

 




Гласувай:
20



1. tomcat2 - Бойкотирам фейсбук тъй като е пр...
15.07.2013 19:28
Бойкотирам фейсбук тъй като е проект на американските служби за следене и кражба на лична информация!Но като оставим това на страна фейсбук е една еманация и микрокосмос на всичко ,което е нередно с нас ,като цивилизация.Хората там се представят за такива каквито не са и да си повдигнат ниското самочувствие чрез одобрението на непознати от цял свят.Особено тъжно е за жените ,а и не само опитвайки се с голота да спечелят внимание и запълнят някаква дълбока душевна липса,да аме не ставва така.Общо взето жалка работа отвсякъде!
цитирай
2. chavdar01 - МНОГО ГОТИНИ ПРИЯТЕЛКИ ИМАШ! :)))))
15.07.2013 19:32
БРАВО!
цитирай
3. edmond - Това, което изобщо не разбирам е, ...
15.07.2013 19:42
Това, което изобщо не разбирам е, как може да следиш, кой какво пуска, ако имаш хиляди "приятели". Плюс това постоянно ти се натрапват огромен брой хора, които по някаква странна логика "може би познавате". Ето вчера си направих експеримент. Вижте какво става. Ако ви покажа и списъка на чакащите, може на някой да му потекат лигите.
цитирай
4. tomcat2 - фейсбук е царството на простова...
15.07.2013 19:50
фейсбук е царството на простоватите и комплексирани хорица.Пускат някви нереални снимчици напудрени нагримирани,на купонче,по бански,по бельо/без,на някое екзотично място с някоя скъпа кола с цел да убедят себе си и останалите колко са готини и вървежни ,един панаир на суетата и чувтвото за малоценност!Дребни човешки страсти!
цитирай
5. edmond - Не зная. Още не разбирам какво е това ...
15.07.2013 20:02
Не зная. Още не разбирам какво е това нещо.
цитирай
6. edmond - Ако някой се чуди защо постингът е в ...
15.07.2013 20:51
Ако някой се чуди защо постингът е в категория "Музика", ми много ясно - това не е ли музика за очите, м?
цитирай
7. idealist - Нападнали са те
15.07.2013 21:12
edmond написа:
Не зная. Още не разбирам какво е това нещо.

платените жрици, пич :) Сега чакай вирусите....
цитирай
8. anin - Честито приятелки! Пишеш ли си с тях или само ги гледаш?
15.07.2013 21:14
...

Ти и kushel сте братя близнаци, нали? :)
цитирай
9. анонимен - Не зная. Още не разбирам какво е това ...
15.07.2013 21:37
idealist написа:
edmond написа:
Не зная. Още не разбирам какво е това нещо.

платените жрици, пич :) Сега чакай вирусите....


Ааааа, не си прав. Това са ми приятелките от фейсфук - свестни момичета. :)
цитирай
10. анонимен - . . . Ти и kushel сте братя близнаци, ...
15.07.2013 21:39
anin написа:
...

Ти и kushel сте братя близнаци, нали? :)


Ние сме тризнаци, но единия го мързи да пише.

Абе никой не ми отговаря, какво е всъщност фейсбук.
цитирай
11. анонимен - Продължават да пристигат нови и ...
15.07.2013 21:53
Продължават да пристигат нови и нови. Да съм чак толкова ценен приятел-едва ли.
Интересно, че няма нито един случай някой да ми е отказал приятелство, а не познавам никого. ?!?!?!?!
цитирай
12. edmond - Разгледах профилите на доста от...
15.07.2013 22:24
Разгледах профилите на доста от"новите ми приятелки" и установих, че 99% от тях не са написали и един ред. Единственото което правяте да пускат снимки или да харесват нещо.
цитирай
13. dinkov - Динков
15.07.2013 22:56
Брей, търсен мъж. Ако някоя от тези те нападне в буквалния смисъл, да не вдигнеш бял байряк. Друго ще вдигаш... и няма да се предаваш... Стария вол дълбока оран прави :)))
Ицко
цитирай
14. edmond - Брей, търсен мъж. Ако някоя от тези ...
15.07.2013 23:08
dinkov написа:
Брей, търсен мъж. Ако някоя от тези те нападне в буквалния смисъл, да не вдигнеш бял байряк. Друго ще вдигаш... и няма да се предаваш... Стария вол дълбока оран прави :)))
Ицко


Ице, трябва да сме по-скромни. Младите мъже да се помъчат малко. Ние харесваме по-зрели. :)
цитирай
15. edmond - От новите ми приятелки най-много ми ...
16.07.2013 07:45
От новите ми приятелки най-много ми харесва Адела Попеско. Чакам да отворят книжарниците за да се заредя с българо-румънски разговорници. Да си разговаряме на румънски.
цитирай
16. anin - Фейсбук е
16.07.2013 08:45
Лесният начин ЦРУ да събира информация за хората (доброволно дадена, със снимки даже).

https://www.youtube.com/watch?v=xFGHilGRIwU&feature=youtube_gdata_player
цитирай
17. aip55 - Поне
16.07.2013 08:53
Поне не останахме валат тази сутрин! Аз също не влизам там. Има много инфо, но мисля, че и аз не го разбирам. А от простотията до голотията няма и една крачка.....
цитирай
18. anin - Фейсбук
16.07.2013 08:55
http://zymosis.blog.bg/zabavlenie/2012/12/18/kakvo-vsyshtnost-predstavliava-feisbuk.1032980#last_comment
цитирай
19. edmond - Лесният начин ЦРУ да събира инфо...
16.07.2013 09:06
anin написа:
Лесният начин ЦРУ да събира информация за хората (доброволно дадена, със снимки даже).

https://www.youtube.com/watch?v=xFGHilGRIwU&feature=youtube_gdata_player


То май и скайпа е същото.
Аз се чудя друго. Във фейса всичко е изключително мимолетно и повърхностно. Ако искаш да кажеш нещо на повече хора, просто трябва да имаш сайт или поне блог.
цитирай
20. edmond - Поне не останахме валат тази сут...
16.07.2013 09:09
aip55 написа:
Поне не останахме валат тази сутрин! Аз също не влизам там. Има много инфо, но мисля, че и аз не го разбирам. А от простотията до голотията няма и една крачка.....


Е поне съм зарадвал някого.
Събрах първата червена точка за деня. :)

Но остава да виси въпроса, какво точно правят хората във фейса и какъв е смисъла от това.

цитирай
21. valsodar - Фейсбук е просто поредният инфо...
16.07.2013 13:55
Фейсбук е просто поредният информационен канал.
Каква точно информация ще приемеш и каква ще предадеш по него си зависи изцяло от теб! Сякаш навремето с откритието на телефона по него са се водили само научни дебати и се е спасявал световния мир? ;)
Сменя се информационната платформа, след Фейсбук ще дойде нещо още по-авангардно, където освен текст ще имаш динамичен образ и звук. Ще навлезе и холовизията, интерсетивни платформи - тогава какво правим, да седнем да мрем ли или да намерим начин как да извелечем ползата от тях?
цитирай
22. larryone - Завиждам ви искрено - това се казват ...
16.07.2013 17:25
Завиждам ви искрено - това се казват приятелки! При мен напъват само едни мадами - "интелектуален" тип, дето човек може да го втресе само като ги погледне. За мое съжаление, нямат нищо общо с вашите румънки. Да не би те да знаят нещо, което ни убягва - да не сте богат? ;)
цитирай
23. анонимен - Завиждам ви искрено - това се казват ...
16.07.2013 17:54
larryone написа:
Завиждам ви искрено - това се казват приятелки! При мен напъват само едни мадами - "интелектуален" тип, дето човек може да го втресе само като ги погледне. За мое съжаление, нямат нищо общо с вашите румънки. Да не би те да знаят нещо, което ни убягва - да не сте богат? ;)


Ама, ти ги цъкни и веднага ще ти станат приятелки и на теб. Нито една не ми е отказала, но понеже и те имат по сто приятелки, вече стана неудържимо. Такава фотогалирия се оформи, че ум да ти зайде.
Не съм богат вече. :)
цитирай
24. nikita6864 - .
16.07.2013 17:57
Виждам, че Миранда Кер е сред фенките ти. Моля те само да не я отмъкваш от Орландо Блум.
цитирай
25. анонимен - Копеле, след тази публикация със ...
16.07.2013 17:57
petef написа:
Копеле,след тази публикация със сигурност ще се увеличат посетителите на блога ти!
А баба Гинка ще пусне серия от фотоси на увисналия си задник край някой лесидренски гьол :)


Ееее, Петеф и тя не си мери приказките, ама и вие сте драки от класа. Има и много хубави постинги жената. А ти пък имаш много весели. Обичам всякакви чешити. И Поничката и Силвия и Джойс и всички такива. Слабост са ми.
цитирай
26. анонимен - Валсо, не става въпрос за технич...
16.07.2013 17:59
Валсо, не става въпрос за техническата страна, а за това какво знимание е цял ден да пускаш снимки, без да драснеш един ред.
цитирай
27. анонимен - Виждам, че Миранда Кер е сред фен...
16.07.2013 18:19
nikita6864 написа:
Виждам, че Миранда Кер е сред фенките ти. Моля те само да не я отмъкваш от Орландо Блум.


Тъй ли? Коя е тя от ляво надясно, че не съм ги разучил всичките.
цитирай
28. анонимен - Виждам, че Миранда Кер е сред фен...
16.07.2013 18:28
nikita6864 написа:
Виждам, че Миранда Кер е сред фенките ти. Моля те само да не я отмъкваш от Орландо Блум.


Няма Миранда Кер. От къде го измисли.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000042012891&ref=tn_tnmn#!/profile.php?id=100000042012891&sk=friends
цитирай
29. silviia - .
17.07.2013 19:15
ha ha ha
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: edmond
Категория: Други
Прочетен: 220683
Постинги: 57
Коментари: 270
Гласове: 341
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930