Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2012 16:10 - С какво ще ни баламосват малко преди края на Света.
Автор: edmond Категория: Други   
Прочетен: 3583 Коментари: 14 Гласове:
9

Последна промяна: 26.08.2012 16:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Е па това чудо ако знаете колко ме дразни!!! Да учиш децата, как може де се печелят пари с хайлазлък и простотии!!! Три месеца тотално лентяйство, докото нормалните хора се скъсват от работа, за да вържат двата края. Това ли ви са демократичните представи за възпитание в трудолюбие, м? Това ли са евроатлантическите ценности, които трябва да възприем, а?
     Да се саботира тая простотия по всякакъв начин!!! Всеки българин, който пусне СМС за тия мошеници, да го хване дрисък!!! Казах. 



image
ЕКСКЛУЗИВНО! Вижте хонорарите на участниците във „ВИП Брадър” Сумите съвсем не са толкова големи, както бяха обявени

Напоследък плъзнаха множество спекулации около хонорарите на участниците в третия сезон на риалити формата „ВИП Брадър”.

Истината обаче изненада много хора, след като стана ясно, че хонорарите не са толкоз баснословни, както бе тиражирано в медийното пространство.

Оказа се, че плеймейтката Николета Лозанова, за която се твърдеше, че ще вземе „скромната” сума от 300 000 лева, всъщност ще прибере едва 10 000 лева в джоба си за престоя в Къщата.
Тя обаче няма да остане до края на предаването.

Изненадващо, Деси Зидарова ще получи двойно по-нисък хонорар от този, който ще прибере плеймейтката Николета. Вместо спряганите 50 000 лева, позабравената актриса и модел ще получи за участието си едва 5 000 лева.
При това има поставено условие за получаването на тези пари. Тя трябва да разкаже пикантни подробности около побоя, в който участва преди две години. При това разказът трябва да стане в национален ефир.

Много от българските известни личности отказаха участие в риалити формата, тъй като стана ясно, че не могат да получат исканите от тях суми. За сметка на това обаче Нико Тупарев успя да си осигури присъствието на останалите звезди само срещу реклама.

Така например плеядата известни личности, сред които Кристина Патрашкова, Фънки, Мис Бони, Деян Неделчев–Икебаната и Димитър Стоянов ще излязат на продуцентите на предаването почти без пари, но пък ще си направят голяма реклама, пише „Хотарена.нет”.
Организаторите подчертават, че този сезон няма да има елиминации, а са заложили на съвсем нова стратегия.


http://pravda.bg/%d0%b5%d0%ba%d1%81%d0%ba%d0%bb%d1%83%d0%b7%d0%b8%d0%b2%d0%bd%d0%be-%d0%b2%d0%b8%d0%b6%d1%82%d0%b5-%d1%85%d0%be%d0%bd%d0%be%d1%80%d0%b0%d1%80%d0%b8%d1%82%d0%b5-%d0%bd%d0%b0-%d1%83%d1%87%d0%b0%d1%81/

 




Гласувай:
9



1. alexalexalex - Колега Кушел
26.08.2012 16:50
на кого му дреме за тия, та си взел да се втелясваш ::)

извън идиотите някой гледа ли подобно нещо????

я кажи кога ще свършва света, това е по-интересно.
и да се хванем на бас дали ще свърши :)))

прихванал си от Митко Кризата - и той старозаветен пророк го дава :))
и двамата, такова, да не сте прихванали СПИН заедно, малиии????

Колега Кушел, не така, по-добре е по наследство, че другото е срамно, да ти кажа. поне според мен де , той Сергей, затова и се крие :))))
цитирай
2. анонимен - Колега, Алекс, има опасност пре...
26.08.2012 17:07
Колега, Алекс, има опасност преждевременно да си износиш шегичката от много повторения.
Краят на света е на 21.ХІІ. 2012. Даже и маите са го знаели това.
Не говори много за спин, че той се прихваща и от много приказки.
Как кой ги гледа тия. Гледа ги цялата лумпениади и ги прави златни.
цитирай
3. tomcat2 - предавания, като вип брадър ми н...
26.08.2012 18:13
предавания ,като вип брадър ми напомнят причината поради ,която от години не гледам телевизия!
цитирай
4. анонимен - предавания, като вип брадър ми н...
26.08.2012 18:17
tomcat2 написа:
предавания ,като вип брадър ми напомнят причината поради ,която от години не гледам телевизия!


Че как успяваш. Аз ги захапвам сутрин още от 6 часа. Имам над 10 телевизора, може да са и по-вече с миниатюрните. Гледам най-много Хистори, Дискавъри и други подобни. Също и комедии. Но чат пат гледам и новини и политика. Като наркотик ми е.
цитирай
5. alexalexalex - Колега Кушел
26.08.2012 18:24
ей от това си се побепцал :)

и ако края на света не дойде на 21 декември 2012 кво, а?
ще се отречеш ли три пъти от другаря Путин, ама публично?
аз, дето се вика - е дойда до Варна да заснема ритуала - ще уредя хубава църква, връзкар съм , спок, ама искам да се прекръстиш и да кажеш пред всички (аз скромно ще снимам отстрани):
- анатема на дребния шпион Путин, три пъти анатема за долния кхмер :)))

навит ли си?
цитирай
6. alexalexalex - аннонимния 3
26.08.2012 18:26
нали знаеш , че който кълне - него го стига :)

мен не ме мисли, аз зная как ще умра - на 93 години като стана и ще ме застреля ревнив съпруг на 19 годишна :)))) (дотогава има бая време де - над половин век)
цитирай
7. анонимен - Колега, Алекс, какъв смисъл има да ...
26.08.2012 18:34
Колега, Алекс, какъв смисъл има да обещавам нещо за след края на света?! И кодовете на банковите си сметки да ти дам, все тая. Действай с милото, че не остана. Четири месеца и финито. Идва комунизма.
цитирай
8. анонимен - Пак напомням. Като влизате на го...
26.08.2012 18:38
Пак напомням. Като влизате на гости, слагайте по един плюс. Няма да ви изсъхнат ръцете, аааа!
цитирай
9. alexalexalex - Колега Кушел
26.08.2012 18:44
отметна се бе, малиии.
знаех си, че ще се шубелисаш, щото веднага щях да те кача в ютубето и да видим тогава :))))

а комунизмът умря, лека му пръст, и засега възкресение не се очаква.
тоя СПИН и жегите ви вкарват в някакво приключение -вярвате в желаното, ама то на - не става :))))
цитирай
10. edmond - Колега, Алекс, аз не се шубелисвам. ...
26.08.2012 18:54
Колега, Алекс, аз не се шубелисвам.
Хайде за комунизма да си говорим на 22.ХІІ.2012 год. Да видим какво ще стане преди това. Тоя спин май те хвана теб. Аз съм го карал като малък и съм имунизиран.

П.п. Ако гледаме кой е по-умрял от комунизма и синята идея, какво да кажем тогава. То и капитализма е на изкуствено дишане, но нейсе.
цитирай
11. alexalexalex - Колега Кушел
26.08.2012 19:15
на 23-ти съм във Варна, ама да не избягаш!
идвам и отиваме в църквата, да се молиш срещу Путин :))

мен СПИН няма как, аз не съм кхмер, ама хич.

и не ми говори за измислената от кхмерите "опозиция" - селянина-марксист Желев и цялата смешна пасмина около него. :))

аз харесвам Тачър и Чърчил, и Рони Рейгън де - ей това е дясното :)))
цитирай
12. edmond - Аз съм атеист, не се моля. Не е хубаво ...
26.08.2012 19:45
Аз съм атеист, не се моля.

Не е хубаво да се срамиш от идейният си водач Желев. Кой знае колко си скачал по площадите, ама и ти сега се правиш на ощипана мома. Чърчил и Рейгън са чужденци. Остави ги тях. Ти гледай местните си идоли Иван Костов, Анастасия Мозер, Яне Янев все крайно десни идеолози.
цитирай
13. alexalexalex - Колега Кушел
26.08.2012 22:38
ти разправяше, че си скачал по сините митинги, не аз.
както съм обяснил поне 1000 пъти - не си падам да съм организиран в партия, тъповато ми е :)))

и затова и харесвам Рейгън и Тачър - това е дясното. тука е някаква лява плява, кхмер до кхмера и все спинозни :)

и яснооо - хвана те страх да четеш молитва против Путин - навярно Венци ще те донесе , където трябва и току-виж не те пуснали догодина на Бузлуджа :))

цитирай
14. edmond - Колега, Алекс, зацикляш. Латер...
27.08.2012 07:50
Колега, Алекс, зацикляш. Латернаджийството е било популярно преди да се измислят грамофоните. Сега е просто неуместно. Кхмерите са жителите на Камбоджа а за метафорите вече говорихме. Имаш докторат по литература и знаеш за какво и как се използват метафори. Ако кажа примерно, "че ти хлопа дъската", това съвсем не означава, че си Буратино.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: edmond
Категория: Други
Прочетен: 220341
Постинги: 57
Коментари: 270
Гласове: 341
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930